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I can't see created textures!

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Mitsurugi-san View user's profile Send private message

Reply with quote Saturday, August 20, 2011

I create "RaditzHeadssj"
I create tier2
I copy and past tier1's contents on tier2
I edit tier2's default.skin and tier.cfg

And...this is the result



No head.
If I change "RaditzHeadssj"'s name to "RaditzHead", texture works.
Do you know why?

Mima The Disciple View user's profile Send private message

Reply with quote Saturday, August 20, 2011

You will also need to edit the shader file. It's located in the scripts folder.

Mitsurugi-san View user's profile Send private message

Reply with quote Saturday, August 20, 2011

Mima wrote : You will also need to edit the shader file. It's located in the scripts folder.




you're right, now I can see the head.

Thanks

NELLO!! Mitico View user's profile Send private message

Reply with quote Saturday, August 20, 2011

ti posso aiutare è semplicissimo per prima cosa

anzi facciamo cosi




((((((((((((raditzHead))))))))vedi questo deve corrispondere con I'll nome del gruppo in default.skin
HEAD,raditzHead ..(raditzHead) è I'll nome qui sotto nello script che a sua volta come puoi vedere nel secondo rigo sotto a nomipmaps e alla parentesi
deve coincidere con la texture nella cartella del personaggio.. (map players etc..)



raditzHead
{
outlines
nomipmaps
{
map players/Raditz/raditzHead.png
clampMap2 effects/shading/celShadeDark3ToneSkin.png
program cel
vertexProgram glsl/cel_vp.glsl
fragmentProgram glsl/cel_fp.glsl glsl/texturing.glsl
rgbGen identityLighting
}
{
clampMap effects/shading/celShadeDark3ToneSkin.png
program skip
blendfunc filter
rgbGen lightingUniform
tcGen cel

Mitsurugi-san View user's profile Send private message

Reply with quote Sunday, August 21, 2011

NELLO!! wrote : ti posso aiutare è semplicissimo per prima cosa

anzi facciamo cosi




((((((((((((raditzHead))))))))vedi questo deve corrispondere con I'll nome del gruppo in default.skin
HEAD,raditzHead ..(raditzHead) è I'll nome qui sotto nello script che a sua volta come puoi vedere nel secondo rigo sotto a nomipmaps e alla parentesi
deve coincidere con la texture nella cartella del personaggio.. (map players etc..)

raditzHead
{
outlines
nomipmaps
{
map players/Raditz/raditzHead.png
clampMap2 effects/shading/celShadeDark3ToneSkin.png
program cel
vertexProgram glsl/cel_vp.glsl
fragmentProgram glsl/cel_fp.glsl glsl/texturing.glsl
rgbGen identityLighting
}
{
clampMap effects/shading/celShadeDark3ToneSkin.png
program skip
blendfunc filter
rgbGen lightingUniform
tcGen cel


Grazie anche a the, ho già risolto Wink

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